Ebben a cikkben nem csak rólam, vagy a videósokról lesz szó, olyan tételeket is írok, amelyek minden szolgáltatónak járnak.
Jó esetben az vág bele az esküvői szolgáltatók bizniszébe, aki szereti ezt csinálni. Szeret zenélni, szereti látni a könnyes szemeket, szereti megalkotni a tökéletes ruhát, szeret kreatívan sminkelni, szeret különleges tortacsodákat megalkotni, szereti irányítani az embereket, szeret maradandót alkotni és még sorolhatnám. Ha megkéri a szolgáltatása árát, már-már szinte biztosak lehettek benne, hogy minőséget fogtok kapni a pénzetekért.
A korrekt hozzálláson kívül azonban szükség lesz néhány dologra a részetekről:
- Ülőhely – Igen, nekünk is kell az egész napos hajtás közben egy kis megállás.
- Biztonságos tárolás – A felszerelést, munkaeszközöket, váltóruhát szeretnénk a vendégektől elzártan, de elérhető közelségben tartani az esküvő ideje alatt.
- Áramforrás – Nem kizárt, hogy tölteni kell az akksikat.
- Étkezés – Ezt az ülőhelyhez is írhattam volna egyébként. Amikor leadjátok a helyszínnek, hogy hány fő lesz a vacsorán, számoljátok bele a fotóst, videóst, ceremóniamestert, zenészt is. Sokszor találkozhattok olyannal, hogy ketten mennek fotózni, hogy biztosan ne maradjon ki egyetlen fontos pillanat se. Én is általában másodmagammal megyek, ezért mindenképpen kérdezzetek rá, hogy hány fővel kell számolni.
- Tájékoztatás – Ha nem egy komplett esküvői szolgáltató gárdát rendeltek, akkor tájékoztassatok mindenkit, hogy kikkel kell majd együtt dolgozni a Nagy Napotokon. Sose lehet tudni, nincs-e kizárást jelentő konfliktus két szolgáltató között.